כאבים בחזה
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מזה כחודשיים בת בת ה24 כואב לה החזה הוא מוצק כואב ולא ניתן לגעת בו אפילו חזיה היא לא יכולה לשים היתה אצל רופא שלה במכבי והיא שלחה אותה לעשות אולטרסאונד הכאבים גברו ביממה האחרונה היתה ברפואה דחופה הרופאה האמרה הכל בסדר ועשתה אקג ...האם ייתכן מצב כזה????מה קרה לרופאים מה עושים????התור לאולטרסאונד רק בעוד חודש היא לא ישנה בלילות מהכאבים דוקטור נכבד מה עושים?????
לקריאה נוספת והעמקה
אפשר להתייעץ עם כירורג כללי/שד וגם עם נוריולוג שמא מדובר ברגישות נוירולוגית בכלל הייתי גם בודק ברופיל הורמונלי בדגש על פרולקטין