הפסקת כדורי צמפיקס
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לוקח שבועיים כדורים אולם תופעות הלוואי עושות לי הרגשה גרועה אני כבר לא מעשן כמעט 3 שבועות ולא מפריע לי בכלל שאלתי האם אפשר להפסיק לקחת לגמרי את הכדורים והאם אין לזה השפעה כלשהיא על הגוף לא ניראה לי שאני צריך יותר את הכדורים.
יכול להפסיק זה עלול להקשות עליך את הפסקת העישון אבל לא ייגרם לך נזק בריאותי מזה שתפסיק הכדורים באמצע ד"ר מיכאל ויינפאס רופא מומחה לרפואת משפחה, יועץ לגמילה מעישון תורים למרפאת רפואת משפחה של קופ"ח מכבי ברמת גן דרך אתר מכבי או דרך 036738090 תורים לייעוץ פרטי להפסקת עישון וירידה במשקל בעזרת דיקור אוזן ועוד דרך אתר www.refoua.co.il