הריון ותולעים
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני בהריון חודש 6 גיליתי כי יש לי תולעים (כניראה נידבקתי מהילדים) תולעים לבנות קראתי במאמר מסויים כי התולעים יכולות לנוע לכיוון ה פות בירצוני לישאול 2 שאלות____ האם יש סכנה כלשהיא לעובר עקב הימצאות התולעים???____ המליצו לי על כדורים ורמוקס אך היתקשרתי למכון הטטרולוגי והם אמרו לי שלא מומלץ בשלב כזה בהריון האם יש סיכוי למשהוא אחר ? . אני מוכנה ליסבול אך האם יש סיכוי כי יכול להיות נזק לעובר????
מה הפיתרון החלופי שנתן לך המכון הטרטולוגי ? הייתי פונה בשאלה זו לרופא הנשים שלך אני מניח שיש הרבה עצות טבעיות בעניין כמו גרעיני דלעת סלק שום כתוב בשמן זית ועוד