שאלה לגבי הסרת שיער - ילדה בת 10
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לביתי בת ה- 10 החלו לצמוח שערות בבית השחי. תיכף קיץ וזה מאד לא נעים לה ללכת עם גופיות וחולצות קצרות. האם ניתן להסיר שיער בית השחי בגיל כזה ואם כן באיזו צורה הכי מומלץ? תודה
הייתי מפנה השאלה לפורום רפואת עור לא ידוע לי על בעיה בשום שיטה אבל מומלץ מעל לגיל 16 מבחינת התייצבות הורמונלית ד"ר מיכאל ויינפאס רופא מומחה לרפואת משפחה, יועץ לגמילה מעישון מקבל כרופא משפחה דרך מכבי במרפאת מומחים ברמת גן ברחוב ביאליק 13 תורים במספר 036738090 ומקבל באופן פרטי ליעוץ להפסקת עישון, כולל דיקור להפסקת עישון וירידה במשקל פרטים באתר www.refoua.co.il