היפותירואיד
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני בת 34. כבר כשנתיים שה - TSH שלי נע בין גבולי לנוגע ב"היפו". כל הנשים שאני מכירה שסובלות מהיפו הן בעלות עודף משקל. אני לעומת זאת מנסה להשמין כבר תקופה כדי לא להיות בתת משקל. בדיקה אחרונה הראתה TSH 5.4 עם T4 נורמלי וללא נוגדנים לבלוטה. האנדוקרינולוג כבר המליץ להתחיל לקחת תרוקסין אבל "שכנעתי" אותו שעוד כמה חודשים אעשה בדיקה חוזרת. מה שאני מבקשת לדעת זה האם יש מחלות אחרות שבעקיפין גורמות להיפותירואיד? כלומר, אני לא רוצה לקחת כדור כרוני שיכסה על בעיה אחרת. תודה.
גם אם יש סיבה אחרת שגורמת להיפותיירודיזם ( נדיר - כמו בעיה בבלוטה במוח שמבקרת את בלוטת התריס ) גם אז הטיפול הוא אלתרוקסין www.refoua.co.il