הידבקות במחלה מעופות
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, שאלה קצת היסטרית ובכל זאת: ביום חמישי אכלתי כמה פרוסות מעוגה שהתברר בדיעבד שניקרו בה לפני כן ציפורים (לא יודעת איזה סוג). ביום שישי היו לי כאבי ראש, חולשה, בחילות, כאבי בטן (אני סובלת לפעמים ממיגרנות וחולשה). ביום שבת עדיין קצת כאבי ראש ומהערב כאבי גרון. היום סוג של צריבה בגרון ושיעול עם ליחה. אין חום. האם יש סיכוי שנדבקתי באיזו מחלה מהציפורים? ובלי קשר לסימפטומים הספציפיים האלה - האם עצם העובדה שאכלתי משהו שציפורים ניקרו בו מחייבת פנייה לרופא שיבדוק אם לא נדבקתי בשום דבר?
לא חושב שיש דרך לדעת כמובן שאם תחושי ממש ברע - גשי לרופא שיבצע בדיקות לפי אופי התלונות הגופניות