פטרייה בלשון -- דילגת עליי
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב: אני בחור בן 40 בריא בד"כ, לאחר הרגשה למעלה מחודשיים של צריבה בלשון בזמן אכילה של מאכלים מטובלים נגשתי לרופא פה ולסת שאישר שכנראה מדובר בקנדידה בלשון ורשם לי פלוקנול 100 מ"ג כדור 1 למשך שבוע ימים (כלומר כל יום כדור אחד של 100 מ"ג) , לאחר שאספתי מידע באינטרנט הבנתי שהמינון הנ"ל בעייתי לכבד... מאחר ואני סובל בד"כ מכבד שומני האם המינון הנ"ל מסכן אותי או האם המינון נורמלי? תודה ,
כדאי לפנות בעניין לפורום ברפואת עור לא יודע כמה האבחון של הרופא פה ולסת מדוייק אפשר לאשש אותו במשטח לפיטרייה אפשר לנסות קודם טיפול קל בכדורי מציצה בשם אורלטן ככלל כדורים נגד פטרייה לא מתאימים לסובלים מהפרעה בתפקודי כבד אם כי אם מדובר בטיפול קצר טווח אז שוקלים עלות תועלת