בעיה שלא נפתרה גם באישפוז- לא יודעים לאן לשייך
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני חמישה חודשים אושפזתי בבית החולים עקב כאבי בטן ימין תחתונה. לאחר בירור מקיף,כולל CT אובחן גופיף צהוב hemorrhajic corpus luteum. נאמר לי להמתין שהדימום בבטן יספג. ביום שבת האחרון התחילו שוב כאבים באותו איזור, בטן ימנית תחתונה עם הקרנה לרגל ימין. יש לציין כי כשאני יושבת הכאבים מתגברים. אושפזתי שוב בבית חולים ועשו לי US וגינאלי ובטן, לא נמצא ממצא גניקולוגי. כמו כן נשללה בעיית תוספתן. CT נוסף לא נערך כי לטענתם עשיתי לא מזמן ואילו MRI - יקרה מידי לבית החולים.שוחררתי ללא אבחנה כשאני עדיין סובלת מכאבים. אשמח אם תוכל להביע דעתך ו/או להפנות לגורם אשר יוכל לעזור לי בפתרון הבעיה.(לרופא המשפחה שלי לא הייתה תשובה לתת לי ...)
אפשר להשלים הבירור דרך רופא גסטרו ודרך בירור אורלוגי