תאנה יבשה עם תולעים
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום, שמי קרן, אני סטודנטית באוניברסיטת ת"א. אני פונה אליך כי היום בבוקר אכלתי תאנה יבשה, שהיתה עם תולעים בפנים. מהבוקר, יש לי סחרחורות ובחילה, רוב הסיכויים שאלו סימפטומים פסיכוסומטיים כתוצאה מהאברסיה הזו. אני רק אציין שאני בריאה בדר"כ. האם אתה חושב שאני צריכה ללכת לרופא ? אולי לעשות בדיקת קיבה ? אני לא חרדה, פשוט לגבי הסימפטומים אני רוצה לוודא שהם פסיכולוגיים ולא ביולוגיים. בתודה מראש קרן
אין בדיקה אצל רופא שתקדם אותך כרגע שתיית מים ומנוחה תעזור לך לבחילות תוכלי להעזר בחליטות ג'ינג'ר או בכדור פרמין גם אם הסימפטומים שלך ביולוגים כהדגרתך אין משהו מיוחד לעשות עם זה זה עובר בהצלחה
דוקטור, תודה על המענה המהיר. רציתי רק לדעת, יכול להתפתח מסיטואציה כזו מצב של תולעים בקיבה ? תודה קרן