תודה לך מלאך בלבן.
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, ותודה על תשובה. תקופה ארוכה ביתי בת 6.5 מתלוננת על כאבי בטן. ב15.1 ביצענו בדיקת דם, שהיו נראות תקינות מלבד חריגה קטנה בCALCIUM SERUM שעמד על 10.69 כאשר המדד התקין במעבדת מאוחדת (8.80-10.60). הרופא שלח אותנו לבדוק שוב, והיום קיבלנו תוצאה של 10.67 (אגב קודם לבדיקה דלגנו לה על כוס שוקו היומי שלה). השאלה האם חריגה כ"כ קטנה יכולה להיות בעיה???
לקריאה נוספת והעמקה
כנראה שלא אני חושב שכדאי להשלים בירור עם בדיקת PTH VITAMIN D פוספאט אלבומין קלציטונין ואולי איסוף שתן לקלציום וכמובן לפי חוות דעתו של רופא מטפל