ביקשתי בדיקה כללית או דם
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לשאלתי: נכנסתי לרופא משפחה וביקשתי בדיקה כללית כי הגעתי לגיל 40. נתן לי בדיקת דם. ושאלתי האם לא הייתי צריך בדיקת שתן? והאם בכלל היה מיותר לבקש את הבדיקה הכללית הזו? בברכה ובתודה. (מצב בריאותי תקין)
לקריאה נוספת והעמקה
לפי ההנחיות והסיפרות המקצועית העולמית בדיקת שתן אכן אינה נמנת עם בדיקות הסקר לבן 40 בריא רופאך פעל נכון ד"ר ויינפאס רופא מומחה רפואת משפחה www.refoua.co.i
(נב: לא חשבתי על טעות, תהיתי לעצמי בעודי בתור ועשרות הקופסאות שם מונחות להן.... :) ) תודה.