וירוס ?
דיון מתוך פורום רפואת משפחה וכללית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני בחופש מהעבודה כבר 6 ימים,בבית רוב הזמן,כבר למעלה משבוע, היו לי 2-3 יציאות ביום אחד,רכות מהרגיל. חשבתי שמדובר בלחץ של תקופת מבחנים. היום התחיל שלשול ממש מיימי. אכלתי אורז, ולאחר מספר דקות שוב.עוד כף אורז, ושוב.. אני מרגישה קצת התכווצויות בבטן לפני . האם מדובר בוירוס ? מוזר,מכיוון שאני כבר 6 ימים בבית ,האם יתכן שההדבקה היתה לפני? מחר יש לי מבחן, ואני לא יודעת מה לעשות,תזונה כמו אורז ותפוח לפחות הערב, לא הועילה. האם יתכן שעד מחר בצהרים יעבור? כיצד יודעים אם מדובר בוירוס או סימפטום של משהו אחר ? תודה רבה
נשמע כמו וירוס סטנדרטי יעזור לך טיפול כמה ימים בכדור בשם פפברין ופרמין תה קמומיל חליטה של זוטה לבנה לאכול יבש וכמה שפחות