יציאות של תינוקת יונקת
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ביתי בת שלושה חודשים ניזונה מהנקה בלבד,עולה יפה במשקל ומאוד אוהבת לינוק :) עדיין כמות היציאות שלה רבה כמו בהתחלה כמעט לאחר כל ההאכלה ובממוצע כ-5 פעמים ביממה האם זה תקין?האם כמות היציאות לא הייתה אמורה לרדת בגיל זה?
איזה כיף לשמוע :-) קודם כל- בכל פעם שאת רואה קקי ופיפי זאת סיבה למסיבה. זאת אינדיקציה מצויינת שיש הנקה טובה ובהתאם לכך גם עלייה במשקל. אני מבינה את שאלתך, אבל- (כל עוד העלייה במשקל תקינה ואין בעיות רפואיות אחרות) בכל פעם שתינוק יונק - הפעלת שרירי הלסת והבליעה מעוררת את הפעלת מערכת העיכול ואת פעילות המעיים. יש תינוקות שממשיכים לעשות קקי לאחר כל הנקה וזה מצוין. אין סיבה לדאגה כלל! להפך- זה סימן מרגיע. המספרים עליהם מדברים לגבי כמות היציאות המצופה הם רף מינימום ולא מקסימום. הם כדי לוודא שתינוק אוכל טוב ועולה במשקל. היי רגועה וצאי לחגוג :-) בהצלחה