הנקה - תינוק בן 4 ימים
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ילדתי בשבת ההנקה הולכת מצויין רציתי לשאול - יצאו לי גושים עגולים בבית השחי בשני הידים -האם זה קשור לצינוריות החלב? לא מרגישה גודש בשדיים רק הגושים האלו קצת מציקים... שאלה נוספת - האם יש בעיה להניק עם קלקסן ?? תודה רבה עדי
לקריאה נוספת והעמקה
על פי הידוע לי, וממידע רפואי מעודכן, ניתן להניק תוך קבלת זריקות קלקסן. לגבי הגושים: האם הגושים נהיים רכים יותר אחרי הנקה , או שהם נשארים שם כל הזמן ללא שינוי בגודל וברמת ה"הצקה"? אשמח לשמוע עוד פרטים אם אכן מדובר בגושים שמקורם בצינוריות חלב, יש צורך לטפל בהקדם כדי למנוע דברים נוספים