חזרה לגלולות רגילות בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום,אני מניקה חצי שנה ורק עכשיו התחלתי לתת תוספות של פירות וירקות.אני השתמשתי עד עכשיו בגלולות סרזט שעשו לי ממש לא טוב,כאבי ראש פצעים על הפנים וכאבים ביחסי מין.הרופא שלי המליץ לי לחזור לגלולות הקודמות שלקחתי שהם אסטל.הוא אמר שיכול להיות שהחלב קצת יפחת,אך ציין שזה נדיר.האם מותר להשתמש בגלולות אלה בהנקה,האם זה יכול לגמור את החלב לגמרי?והאם ההורמונים שעוברים לתינוק זה משהו מסוכן?תודה
בזמן הנקה מומלץ לקחת גלולות עם פרוגסטרון בלבד, כפי שלקחת בהתחלה. מכיוון שאסטרוגן יכול להוריד את כמות ואיכות החלב. ההורמונים עשויים לחדור לחלב ברמה מסוימת. מומלץ להתקשר למרכז מידע בבית חולים לקבל מידע ספציפי בקשר לאסטל. בית חולים בלינסון - 03-9376911 (פרופ' מרלוב או ברכה שטהל)