הנקה
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, במהלך היניקה משד אחד תיכף מתחיל "טיפטוף" גם מהצד השני - האם זה דבר שקורה? איך אפשר להמנע מזה?
מיכל שלום, טפטוף גם מהצד השני, כפי שאת מתארת בזמן הנקה, הוא נורמלי ותקין. כיון שבשל ההנקה מתרחש רפלקס שחרור החלב בשני הצדדים. את לא ציינת בן כמה התינוק/תינוקת שלך, אך בדרך כלל עם הזמן לרוב זה מתווסת ולא יוצא חלב מהשד השני בזמן הנקה. בכל מקרה את יכולה או לשים פד הנקה/ חיתול טטרה וכדומה לספיגת החלב שיוצא, או שניתן לשים קונכיית הנקה לא מחוררת, שתאסוף חלב זה וניתן אף להשתמש בו כחלב אם בבקבוק. יום טוב, חגית