שביתת יניקה
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בני בן 4 חודשים וקצת הפסיק לינוק לפני כ 8 ימים, גם ביום וגם בלילה וזאת ככל הנראה כתוצאה מכך שקיבל לאחרונה בקבוקים וגם ענייני שיניים לפני בקיעה שעושות לו עצבנות, אני פועלת ע"פ כל ההמלצות שנתנו לי בעיקר הרבה מגע עור לעור ואמבטיה משותפת ומלבד 3 יניקות מינוריות לא שיתף פעולה, כולל באמצע הלילה, אני מאוד רוצה להמשיך להניק, יש לי מספיק חלב ואני שואבת לו לבקבוק ( החלפתי לפטמה מס' 1 הצרה ביותר) לפי נסיונך, כמה זמן יכולה להמשך שביתת יניקה, איך לדעתך אני צריכה להמשיך לפעול? אשמח לשמוע דוגמא מעודדת כלשהי אם יש. תודה עינת
עינת שלום, אני לא יכולה להבטיח לך לגבי בנך ושביתת ההנקה שלו, זה שונה מתינוק לתינוק. מה שכן ניתן להציע לך לפנות ליועצת הנקה, אולי ניתן להחזיר אותו להנקה על ידי מערכת השלמת הנקה, כלומר שכשהוא יונק הוא מקבל חלב גם מהשד וגם מצינורית שמוצמדת לו לשם, כך יש לו על השד זרימה טובה ואולי כך הוא יסכים בהדרגה לחזור לשם. בכל מקרה אני מחזקת את ידך שאת לא עושה איתו מריבות, שהשד ימשיך להוות מקום נעים, כך אולי הוא ירצה לחזור לשם. בהצלחה חגית