פטמה לבנה
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני אחרי חודש ימים מלידת הבן השני שלי, מניקה באופן מלא וסובלת מאד גם בלידה הראשונה שלי סבלתי מפטרייה טופלתי במשחת טרידרם וזה עבר אז עכשיו אני מאבחנת שזו עוד פעם פטרייה לא הלכתי לרופא כי זה נורא מביך אותי בקיצור יש ליי כאב חד מאד רק בשד הימני (גם אחרי ההנקה) ואחרי ההנקות הפטמה כל הזמן לבנה וכואבת נורא אני מניקה משני הצדדים באופן שווה ואין לי גודש וגם אין לי פצעים על הפטמה לתינוק שלי יש לבן על הלשון אני כבר מורחת לו דוקטרין אורל גל 3 ימים וזה אותו הדבר אני בהתחלה מרחתי גם דקטרין אורל גל על הפטמה כהמלצת הרוקח אבל זה ממש לא עזר השתמשתי גם בטרידם וגם לא עוזר . הכאב ממש בלתי נסבל אשמח לקבל כל עצה * איך זה שהכאב והפטמה הלבנה זה רק בשד אחד לעומת השני שלא כואב ונראה טוב
שלום לינא, הכאבים והפטמה הלבנה יכולים לנבוע מכמה גורמים. מומלץ לפנות ליועצת הנקה ששתיתן לך אבחנה מדויקת. יעלה