הבדל בגדלים של החזה
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מניקה באופן מלא את בני בן החודש והוא מתפתח יפה ועולה במשקל. הבעיה היא שד אחד מייצר יותר חלב בצורה קיצונילת מהצד השני וזה מתבטא גם בהבדלים בגודל שלהם. אני מנסה להניק באופן שווה ואפילו קצת לתת יותר מהצד הפחות מפותח על מנת שיגביר חלב - אך זה מתבטא בהגדלת גודש בשד ולא בגודלו. יש לכם פתרון? תודה.
הבדלי גודל בין השדיים זה דבר טבעי ולמרבית הנשים יש חוסר פרופורציה מסויים. מה שאת עושה הוא אכן נכון. תנסה להתחיל כל פעם להניק מהצד הקטן יותר ולאחר לעבור לצד השני.כדאי לשלב בתום ההנקה מהשד הקטן שאיבה ידנית לכ3 דקות ע"מ להגביר את קצב יצור החלב. כאשר יש איזון תתחילי להניק כל פעם מצד אחר. בהצלחה יעלה