האם התזונה שלי משפיעה על
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כמות הגזים של התינוקת שלי? ואם כן, ממה עלי להימנע? והאם בשימוש בסימיקול(נגד גזים) עלי לתת לפני כל הנקה-כתוב לפני כל ארוחה..תודה רבה
דנה שלום, בעיקרון בהנקה מותר לאכול הכל, כיון שעד שהאוכל שהאם אכלה מגיע לחלב הוא עובר תהליכי פירוק רבים ולא כל כך משנה מה היה המקור, אם זאת אם יש מאכל שאת אוכלת ומרגישה שמגביר מאוד את הגזים אצל התינוקת שלך, נסי להימנע מאכילתו ולבחון את ההשפעה שיש לכך. לגבי שימוש בסימיקול ושאר תכשירים, כדאי אם לוקחים לפעול בדיוק על פי הוראות היצרן כדי למקסם את ההשפעה. לילה טוב ושקט... חגית