הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מניקה את ביתי כ 8 חודשים, כעת מסיבותיי שלי החלטתי להפסיק. עברתי ל2 הנקות וכעת עברתי להנקה אחת בבוקר. חשבתי שזה דרך הדרגתית, אבל להפתעתי היה לי גודש נוראי שעבר עם ההנקה של הבוקר, הבעיה זה שיש לי עוד קצת כאבים ואני חוששת שמתפתחת דלקת. האם לחזור להניק בלילה יום כן יום לא כדי להוריד בהדרגתיות את החלב? ואיך ניתן להוריד גם את ההנקה של הבוקר ולסיים את ההנקה בלי להגיע למצב של גודש? תודה
שלום לך, כדי להפסיק להניק בהדרגה, להלן מספר דגשים: 1. יש להניק/לשאוב מהשד אך רק עד להקלה בתחושת המלאות. 2. ניתן לשים קומפרסים קרים על השד ( לא על הפיטמה) להפחתת המלאות. 3. ניתן להשתמש בעלי כרוב, לשים על השד ל-20 דקות לשם יבוש החלב. 4. אם יש לך כאב, ניתן לקחת תרופות להפחתת כאב, שהן גם נוגדות דלקת כגון: נורופן. 5. בכדי למנוע בילבול של הילדה ושמירה על הסדר וכן יבוש החלב, ארוחות שהורדת הנקות, לא לחזור לתת בהן הנקה, אם את חשה מלאות/גודש מומלץ לשאוב בארוחות אלו עד להקלה. בהצלחה חגית