תינוק בן 4 ימים שלא אוכל
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לאחותי נולד לפני 4 ימים תינוק ומאז שנולד הוא כמעט ולא אוכל- לא בהנקה ולא מבקבוק. האחיות בבית חולים מצליחות די בכוח להאכיל אותו ועל כן משאירים אותו בינתיים בבית חולים ולא משחררים אותו הבייתה. יוצא שהוא אוכל בסביבות ה- 5 סיסי כל פעם. עשו לו בדיקות בפה ובלשון והכל תקין ושום דבר לא צריך להפריע לו.. ולמרות זאת כל פעם שמנסים להביא לו בקבוק הוא דוחף אותו עם הלשון החוצה. מה יכולה להיות הסיבה לכך? והאם זה שכיח שתינוק שרק נולד לא אוכל כמו שצריך בהתחלה וזה צריך לעבור אחרי מספר ימים?
מכבית שלום, יפה שאת דואגת ומוטרדת ממצבו של בן אחותך. התינוק נמצא כעת תחת השגחה רפואית בבית החולים. אני בטוחה שהוא עובר את הבדיקות המתאימות ושאחותך יכולה לשאול את הצוות הרפואי מה לדעתם הסיבות לכך שהוא לא אוכל. מן הסתם הוא לא ישוחרר עד שאכן יאכל כמו שצריך. לילה טוב, חגית