אין חלב
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, יש לי תינוק בן 3 שבועות, בשבוע הראשון לא יצא לנו להיות יחד עקב בעיות רפואיות לכן לא יצא לי להניק. התינוק כרגע שותה סימילאק. יש לי שתי שאלות: 1. האם לא מאוחר מידיי להתחיל להניק? 2. התחלתי לבצע שאיבה כדי לגרות ייצור חלב, יוצא לי מעט מאוד חלב כמה טיפות ולא יותר. האם יש דרך לייצר יותר חלב? כמה פעמים ביום מומלץ לבצע שאיבה ?
היי יעל, בהחלט ניתן להחזיר את החלב בשלב זה, אם לתינוק יהיה קושי להיצמד לשד רצוי להיעזר ביועצת הנקה. 2. ע"מ להגביר את כמות החלב עליך לשאוב בין 8 ל 10 פעמים ביום כולל בלילה. בנוסף נסי לקחת גלולות חילבה במינון של 3 גלולות שלוש פעמים ביום, זה עשוי להגביר את כמות בחלב. בהצלחה יעלה
את הגלולת חילבה ניתן לרכוש בכל בית מרקחת?