הנקה בזמן דלקת ריאות
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, חליתי בדלקת ריאות חריפה ואני מטופלת באנטיביוטיקה בשם "זינת" האם יש בעיה להניק כך? כיצד עלי לנהוג? (הילדה בת שנה, יונקת 3 פעמים ביום) תודה רבה!
לקריאה נוספת והעמקה
אסנת שלום, זינת זו אנטיביוטיקה ממשפחת הצפלוספורין והיא נמצאה בטוחה בשימוש בהנקה, כך שניתן להמשיך להניק איתה כרגיל. יחד עם זאת יתכן והאנטיביוטיקה תשנה מעט את טעמו של החלב ומסיבה זאת אולי הילדה תעשה קצת פרצופים בשל הטעם השונה... גם מבחינת הדבקה בדלקת ריאות, אין סכנה בהדבקה בשל ההנקה , אלא דוקא בחשיפה למערכת הנשימה שלך, מומלץ לשים מסכה על פיך בזמן ההנקה. רפואה שלמה, חגית
לקריאה נוספת והעמקה