הפחתת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, בני בן ארבעה וחצי חודשים ואני מעונינת להפסיק להניק בלילה. כיצד עלי לעשות זאת על מנת שלא יווצר גודש? תודה, יעל
היי יעל, לפני שאת מפסיקה להניק בלילה חשוב שתביני שאת מורידה את כמות חלב אם וכך מפחיתה את יתרונות ההנקה. הנקה בלעדית מאוד חשובה למערכת החיסונית של התינוק וגם להתפתחותו הנפשית והנוירולוגית של התינוק . גם בקבוק חד פעמי של פורמולה משנה את פלורת המעי ומשפיעה על יכולת התינוק להתגונן מזיהומים. גם את מרוויחה מההנקה, הסיכוי לחלות בסרטן השד השחלות ובאוסטאופרוזיס יורד. גם אם תפסיקי להניק בלילה יש סיכוי גדול שהתינוק יתעורר וידרוש פורמולה. אם את מחליטה לגמול אותו בלילה מהנקה עשי זאת בהדרגה, לפני שהוא הולך לישון תני בקבוק פורמולה (עדיף שאוב ) לאחר כמה ימים תורידי אם צריך עוד הנקה. אם יש לך גודש, תשאבי חלב בכמות קטנה עד לתחושת הקלה. קומפרסים קרים גם יכולים לעזור. יעלה
הי יעלה, ראשית תןדה רבה על תשובתך. הסיבה שאני מעוניינת לעבור לבקבוק בלילה היא שהקטן נרדם רק בהנקה.נוצר מצב שאני היחידה שיכולה להרגים אותו ורק בהנקה. ישנם ערבים שההרדמה אורכת גם שעתיים. מיותר לציין שמאוד קשה כאשר אי אפשר לחלוק את הנטל עם אף אחד. האם יש לך הצעות בשבילי? תודה