דקטרין, שיניים?
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. בתי בת חודשיים. הרופא אמר שיש לה קצת פטרייה על הלשון ונתן מרשם למשחת דקטרין. על ההוראות בתוך הקופסא רשום לא לתת לפני 6 חודשים. האם באמת ניתן לשים לה לפני? ובנוס רציתי לשאול, היא הרבה מריירת, האם ייתכן שיוצאות לה כבר שיניים? כבר יומיים היא בוכה/צורחת המון בלי חום וכל פעפ אוכלת קצת או לא רוצה לאכול. יש עצה? תודה, גילי
שלום גילי, דבר ראשון ניתן למרוח על הלשון משחת דקטרין גם לפני גיל 6 חודשים, בהתאם להוראת הרופא. הריור מאוד אופייני בגיל זה ולא קשור בהכרח בהוצאת השיניים. יש חוסר איזון בין יצרת הרוק ויכולת הבליע. החוסר שקט יכול לנבוע מסיבות שונות, גזים, תחושה כללית לא טובה, צינון קל. תני לה לאכול בהתאם לדרישה ואם לא חולף בקרוב פני לרופא. יעלה.