הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום יעלה, החלטתי להפסיק להניק את ביתי בת 5 חודשים, מההתחלה שילבתי עם בקבוק כי לא רציתי לגרום לה לתלות בזה (לאחר ניסיון מביתי הגדולה שינקה עד גיל 4 ולא הסכימה לבקבוק ואפילו לא למוצץ) הפסקתי להניק אותה כבר מיום שלישי אם אינני טועה וזאת לאחר שאמרו לי שאם לא הנקתי אותה 3 ימים החלב שלי החמיץ שמתי בחזיה כרוב במשך יומיים והיום ראיתי שעדיין יש לי חלב מה עלי לעשות האם להמשיך לשים כרוב במשך מספר ימים ביום ובלילה? שמעתי שהכדור שמייבש את החלב מסרטן ולכן לא רוצה לבלוע אותו שד ימין כואב ולא נראה שמגודש, איך אדע אם יש לי דלקת? אשמח לקבל תשובתך
יכול לקחת כמה ימים ויותר עד שהחלב יורד. תמשיכי לעשות קומפרסים קרים, או קומפרס של כרוב קר. אם יש כאב את יכולה להוציא מעט חלב רק עד הקלת הגודש. אם האזור אדום וכואב, יש לך חום גבוה ותחושה של שפעת יתכן שיש לך דלקת בשד, פני לרופא.