הגברת חלב בשאיבה
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום התינוק שלי בן 4 חודשים, עד לאחרונה הנקה בלבד. חזרתי לעבודה והתינוק בפעוטון. אני שואבת אך הוא זקוק ליותר במשך היום (אני שואבת כ -250 מ"ל במשך היום והוא נוטל בממוצע 3 בקבוקים של 120 בפעוטון). אני שואבת פעמים בעבודה (הפרש של כ 3-4 שעות בין השאיבות). האם יש דרך להגביר ייצור החלב? מה לגבי כדורי חילבה? תודה
שלום מיכל, כל הכבוד שאת משלבת הנקה וחזרה לעבודה, אני יודעת שזה לא קל. ע"מ להגביר את ייצור החלב נסי לשאוב עוד פעם בעבודה (כל שלוש שעות) אפשרות אחרת היא לשאוב ישר לאחר שאת מניקה את השאריות הנותרות. צברי לקבלת כמות מספקת, זה גם יגביר את הספקת החלב הכוללת שלך. לקיחת חילבה שלוש גלולות שלוש פעמים ביום עשוי לעלות את כמות החלב. מומלץ בסופי שבוע וכאשר את לא בעבודה להניק בהתאם לדרישה זה יבסס את הכמות הקיימת. בהצלחה יעלה