זקוקה לעזרה..
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ביתי בעוד מספר שבועות בת חצי שנה, אני אמורה לחזור לעבודה. הכל. היא סרבנית בקבוקים, ניסיתח הכל!! אני רוצה להמשיך להניק אך נמצאת אני עובדת משמונה עד שלוש וחצי מה היא יכולה לאכול בזמן שאינני!! שאלה נוספת האם אפשר לעשות חיסון נגד שפעת כשמניקים??
היי סיון, בגיל זה את לא חייבת לתת בקבוק. ניתן להסמיך את חלב האם עם דייסה ולתת בכפית. אפשר לתת נוזלים עם כוס ופיה מיוחדת לתינוקות. בגיל זה יש לתת לפחות שתי ארוחות של אוכל מוצק, אחת של פירות והשנייה של ירקות עם בשר (עוף, הודו, בקר ).יש תינוקות שמתרגלים לבקבוק בהדרגה רק לאחר כשהאם חזרה לעבודה ואן להם בררה אחרת. חיסון השפעת בהחלט מומלץ לנשים מניקות. בהצלחה יעלה