חום בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם מותר להניק בזמן שיש ליולדת חום והאם מותר ליטול אקמול דפנה תודות טלפון למקרה הצורך 0545888799
לקריאה נוספת והעמקה
יש לבדוק את הגורם לחום. האם החום הופיע בעקבות סיבה ויראלית או סיבה אחרת? האם יש לך גודש, מלאות בשד, כאבים בשד? אם כן חייבים לטפל בזה, ואת צריכה לגשת לרופא. בכל אופן את יכולה להמשיך להניק בלי שום חשש, ובהחלט מותר להניק וליטול אקמול כל 4-6 שעות לפי הצורך. תרגישי טוב ותשמרי אצלך מספר טלפון חשוב לכל אמא מניקה: 03-9376911 המכון הטרטולוגי בבי"ח בלינסון, מתקשרים ושואלים לגבי כל התלבטות בנוגע לתרופה אותה צריך ליטול והנקה, או הריון.