שאיבת חלב
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעוד שבועיים אני חוזרת לעבודה ורוצה להתחיל לאגור חלב שאוב אז איך אפשר לשאוב חלב למרות שאני מניקה. כמוכן כשאני בעבודה כל כמה שעות אני צריכה לשאוב והאם משני הצדדים . וידוע לי שההנקה שורפת קלוריות האם הפעילות של שאיבה כמוכן שורםת קלוריות .?.
היי מאירא 1.ע"מ לאגור חלב לקראת העבודה, את יכולה לשאוב את שאריות החלב בסוף כל הנקה. אפשרות נוספת לשאוב כפעם ביום בשעה קבועה חלב. בתחילה לא יהיה לך מספיק אך בהמשך הגוף ייצור כמות להנקה נוספת. 2.מספר השאיבות בזמן העבודה, תלוי בגיל הילד ואם מדובר בהנקה בלעדית. אם את מניקה בלבד יש לשאוב כל שלוש שעות רצוי משני הצדדים, זה תלוי בהרגלי התינוק, אם את מניקה כל פעם מצד אחד או שניים. 3. השאיבה שורפת בסביבות אותן קלוריות כמו ההנקה. יעלה