חוסר איזון בין ימין לשמאל
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אני בהריון ושמה לב לעובדה שאחד השדיים שלי גדל ומתמלא יותר מהשני. אני גם זוכרת תחושה זו מהנקות קודמות, שבצד אחד היה לי יותר חלב. האם אתן מכירות את הבעיה? האם יש איזושהיא דרך לסייע לגוף לאזן את עצמו?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שושי לנשים רבות יש חוסר איזון בגודל השדיים, לרוב אנו לא לגמרי פרופורציונלים. לעיתים תינוק מעדיף צד אחד ודוחה או ממעיט לאכול מהצד השני. לאחר הלידה אם יש הבדל משמעותי בגודל נסי להתחיל להאכיל מהצד הקטן יותר.גירוי רב יותר יכול להגדיל את תפוקת החלב מאותו הצד ובמקביל אף את מראה השד.ברגע שמתאזן תתחילי להניק כל פעם בצד שונה.