הנקה ומעבר למוצקים
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בתי המתוקה אוטוטו בת 7 חודשים. אני מניקה, ובימים האחרונים הקטנה החלה לאכול שתי ארוחות מוצקים ביום ללא הנקה בסיומן. כך שמשעה 6:00 בבוקר עד 15:00 אני לא מניקה, בדרך כלל. אני מעוניינת להמשיך להניק בינתיים, האם עלי לשאוב חלב בזמן זה? האם הגוף יודע לבד וזוכר שעות- כך שייצר פחות בבוקר? עד איזה גיל מומלץ להניק? מאיזה גיל זה בסדר לא להניק בלילה? וכמה זמן נחשב לילה? תודה רבה, מאיה
שלום מאיה, 1.הגוף לבד מתאזן בהתאם לדרישה.כך שאם באופן קבוע היא מקבלת שתי ארוחות בשעות אלו, לא תחושי גודש ולשאר ההנקות יהיה מספיק חלב.אין צורך לשאוב. 2.מומלץ להניק לפחות עד גיל שנה ולהמשיך עד גמילה טבעית בהתם לצרכים שלך ושל התינוקת. להנקה יש יתרונות בריאותיים גם מעבר לגיל שנה. 3. הנקה מומלצת בהתאם לדרישת התינוקת גם בלילה. יעלה