הפסקת הנקה;
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. הפסקתי להניק לפני כשבוע ע"י כדורים שמפסיקים את יצירת החלב. אך אני עדיין מרגישה שהחזה מלא וכבד. מה לעשות ולמה לצפות? תודה על העזרה.
הי אליסה כדורים להפסקת הנקה הם חומר כימי שמנסה לדמות תהליך ביולוגי שקורה באופן טבעי בגוף. נשים רבות מדווחות על כך שה"כדור לא עושה את העבודה" והסיבה הפשוטה היא שרובן לא מקבלות הסבר על כך שלמרות הכדור סביר שיצטרכו לעשות גמילת הנקה הדרגתית , כיוון שהגוף לא פועל כמו מתג חשמלי (יש/אין). הדרך הבטוחה וטובה ביותר לגמול מהנקה היא לעשות זאת בהדרגה, כל כמה ימים להוריד הנקה , ואם יש תחושת גודש או מלאות לשאוב למספר דקות מאד קצר, עד הקלה או לבצע עיסוי וסחיטה ידנית לאחר קומפרס חם של 20 דקות. בהצלחה וחג שמח