הנקה לאחר גיל שנה?יש עניין?
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן שנה וחודש ואני מרגישה שמאוד קשה לו לוותר על ההנקות .הורדתי להנקה בבוקר כשהוא קם,בשעה ארבע כשהוא חוזר מהמעון ובערב לפני השינה .הוא לא עולה מספיק במשקל למרות שאוכל מוצקים תפריט מעון ואז ארוחה בשרית בבית ובערב דייסה .מתלבטת אם זה שאפסיק יהיה לו טוב יותר ?
הנקה בגיל שנה היא הנקה חשובה מאד, מ-2 סיבות עיקריות: 1. הרכב החלב בגיל שנה משתנה בהתאם לצרכי ההתפתחות המוחית, העצבית והמוטורית שלו. אין שום מזון אחר שתתני לו שמסוגל לעשות את זה. 2. בנוסף בגיל הזה המשך הנקה מאפשר לתינוק לקבל חלב אם תוך כדי החשיפה המתמשכת למוצקים. החלב מרפד את דפנות המעי מקל על העיכול ומפחית רגישות למזונות שונים. הספקת ההנקה לא תטיב עימו, להפך... היי סבלנית, לוקח זמן עד שמערכת העיכול של התינוק מסתגלת לאוכל מוצק בצורה בה הוא מצליח לנצל את כל ערכם התזונתי. ועד שזה יקרה את תמוכת בו עם הדבר הטוב ביותר שיש בשבילו- שזה החלב שלך. על פי מה ידוע לך שהוא לא עולה מספיק במשקל? קראי את ההודעה שכתבתי לדפנה (הודעה אחת מתחת). יתכן והמידע שם רלוונטי גם בשבילך. בהצלחה