גמילה מהנקה
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בני בן 5 חודשים והחלטתי להפסיק להניק לקראת החזרה לעבודה, אני מניקה אותו פעם ביום, אין לי גודש, אך לפעמים אני מרגישה כאבים בשד, מה מומלץ לעשות על מנת להפסיק את ייצור החלב?
גמילה היא תמיד בהדרגה. גם אם את מניקה פעם ביום, עדין יכול להיווצר גודש אם לא עושים זאת לאט. את יכולה לשאוב במקום להניק במשך 10 דק' מכל שד כדי לרוקן חלקית, ואחרי יומיים להפחית את זמן השאיבה ל-5 דקות. משם להוריד לגמרי את השאיבה ולנסות סחיטה ידנית עדינה. לאחר כשבוע ניתן להפסיק לחלוטין בהצלחה