ילדה בת 3 חודשים שלא רוצה לינוק
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי ילדה בת 3 חודשים והיא לא רוצה לינוק ממני כי נתתי לה בקבוק ואני לא מצליחה להחזיר אותה לינוק אצלי.מה אני עושה? יש לי עוד שאלה: מה כדאי לתת לתינוקת במקום חלב אם,סימילאק או מטרנה? מה אני עושה אם המטרנה לא עושה לה טוב?
הי שני אני ממליצה שתזמיני אליך מדריכת הנקה בהקדם. קשה מאד לתת מענה אמיתי ורציני לשאלה כל כך ענקית- כמו ששאלת. (להחזיר להנקה זה תהליך , ואת חייבת ייעוץ). אם ניתן לשאוב זה עדיף על פני מתן סימילאק או מטרנה. אם התרכובות הללו לא עושות טוב ניתן לבדוק את הנוטרה מגן nutramigen שאינה מכילה לקטוז. יש להיוועץ ברופא לגבי התאמה לתרכובת הנ"ל.