הנקה עם תת פעילות בלוטת התריס
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אובחן אצלי תת פעילות בלוטת התריס לפני כ 6 שנים (לאחר הלידה הראשונה), מאז אני מטופלת באלטרוקסין. בהריון מינון האלטרוקסין הועלה והייתי מאוזנת. כעת ביתי בת 5 חודשים (המינון לא השתנה מההריון), הנקה מלאה, ונמצא שיש לי TSH=6.5 =תת פעילות, (צריך להיות מקסימום 5.5), האם זה משפיע על ההנקה? האם מועבר לתינוקת? האם כדאי לשלב עם תחליף חלב?
לקריאה נוספת והעמקה
הי טליה, תת פעילות בלוטת התריס עשויה להוריד כמות חלב. לכן רצוי שתיהיה מאוזנת, יתכן שצריך לעלות מינון אלטרוקסין תתיעצי עם הרופא. בכל מקרה תמשיכי עם ההנקה המלאה ותעקבי אחר העליה במשקל. יעלה
לקריאה נוספת והעמקה