אולי גזים?
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני שבועיים וחצי ילדתי את בתי הבכורה. התחלתי בהנקה ואחרי שנאבקתי עם זה ולא הצלחתי עברתי לבקבוקים. (אני עדיין שואבת). אני חושבת שיש לה בערב גזים כי היא ממש צורחת מכאבים וכולה מתכווצת וקשה לא לאכול. השאלה שלי אם זה קרה בגלל שהיא התחילה לאכול מבקבוק ולא מציצי? איך אפשר להקל עליה?
הי ליטל תחילה אומר שהדרך להנקה , סביר להניח אפילו הנקה מלאה ללא בקבוקים היא עדיין פתוחה בשבילכן. פעמים רבות ישנו קושי שהפתרון שלו יחסות פשוט ורק דורש תרגול, וכל מה שצריך זה להתייעץ עם מדריכה ולקבל הכוונה. אז אני מציעה בחום לעשות זאת בהקדם. שעות הערב הן שעות קשות לכל ההורים הטריים,ללא כל קשר לנסיון שלהם בגידול ילדים. לרוב בין שעות 5 בערב עד 9 (לעיתיםכם עד 12 בלילה) תינוקות קטנים מתמודדים עם קשיים התפתחותיים שנסובים סביב קושי במערכת העיכול, או קושי התפתחותי אחר- כמו התמודדות עם התסגלות לחיים מחוץ לרחם... יתכן והסיבה שזה קורה בשעות הללו קשורה לשעות בהן לרוב מופרש הורמון שאחראי על איזון ויכולת הרגעות ומעבר לשינה, שלא פועל בצורה סדירה עדיין אצל התינוקות הקטנים. זה תהליך נורמאלי, לא סביר כלל שה קשור לבקבוקים . הדבר היחיד שעוזר זה סבלנות, הרבה תנועה (הליכה עם מנשא, חיבוק, נדנוד תוך ישיבה על כדור גדול ) עד שזה ישתפר, לרוב לוקח כשלושה חודשים . הרבה סבלנות בהצלחה
ראיתי בבית מרקחת שיש כל מיני תכשירים שמיועדים להקלה בגזים. יש לך במקרה ניסייון עם זה?