מים
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ברצוני לדעת עד כמה מים מותר לי לשתות מבלי לגרום נזק גופני לעצמי , מאחר ואני שואבת 4 פעמים בעיות ויוצא לי כמויות יפות. אני צמא בזמן שאיבה (אני שותה כ- 4-5 ליטר ביום). לירז
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לירז, חשוב לשתות בהנקה וגם יש עליה בתחושתה הצימאון. אך עודף מים יכול לפגוע ביצרת החלב. לרוב מומלץ לאישה המניקה לשתות כ 8 - 10 כוסות ליום, כשתיים שלושה ליטר. ממליצה לך לפנות לרופא ולבדוק הסיבה לצמא המוגבר. יעלה
היפחתתי בכמויות השתייה, ושמתי לב שכמיות החלב ירדו האם יש קשר? והאם השתיה החמה שאני שותה (תה בהיר מאוד עם חלב) נספר בתוך ה 2-3 ליטר?