חוזרת לעבודה
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חזרתי לעבודה לפני כשבוע וכבר אני מרגישה כי הכמויות ירדו. הבן שלי בן 4 וחצי חודשים.הוא סירב לינוק מגיל חודשיים, אז אני שואבת לו כל הזמן ומצליחה לתת לו חלב שלי כל היום פרט לבקבוק אחד או שניים (קטנים) של סימילאק ליום. האם יש דרך שאוכל להגביר את הכמויות למרות שחזרתי לעבודה? תודה מראש, דנית.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דנית, דבר ראשון, כל הכבוד על ההתמדה בשאיבות עד כה. אם ברצונך להגביר את כמות החלב את צריכה לעלות את מספר השאיבות ביום, רצוי לפחות 8 פעמים ביום.בנוסף נסי לקחת גלולות חילבה (שלוש גלולות, שלוש פעמים ביום במשך 72 שעות ולאחר את יכולה לרדת בהדרגה). יעלה