החלב לא מספיק!?
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היום הנקתי את הבת שלי במשך חצי שעה, מה שבד"כ מספיק לה, אך לאחר מכן היא לא הייתה רגועה ולא הפסיקה לבכות. ניסיתי להרגיע אותה בכל מיני דרכים אך כלום לא עזר, לבסוף התייאשתי ונתתי לה 90 מ"ל של מטרנה והילדה נרגעה ונרדמה אחרי 10 דקות!!!! מה זה אומר? אין לי מספיק חלב??? איך מגבירים את ייצור החלב??? יש אפשרות שהשד הימני מייצר יותר חלב מהשד השמאלי? אני מרגישה שהשד השמאלי "ריק" יחסית לימני ...יש דבר כזה?
הי אני מבינה את הדאגה ,אבל אם העלייה במשקל תקינה וכמות היציאות תקינה הסיכוי שאין מספיק חלב הוא קלוש ביותר. אין שום סיבה להציע מטרנה כשאת מניקה. פשוט להניק בתדירות גבוהה יותר, ואם היא צריכה הנקות ארוכות יותר אז לתת לה . ואוטומטית הגוף יתחיל להגביר את כמות החלב בהתאם לביקוש שלה. אם מתחילים לתת מטרנה מפריעים לתהליך הטבעי הזה, האיזון מופר, ואז יכולות להתפתח בעיות של כמות חלב שאינה מספקת. בהצלחה