פצעון על הפטמה
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מניקה תינוק בן 5 חוד' וחצי הנקה מלאה למעט בקבוק פומולה שהוא מקבל אחת ל3-4 ימים ממטפלת או בעלי כשאני לא בבית. לפני כחודש צמחה לי על הפטמה מעין שכבה לבנה צהובה בקוטר של 1/2 ס"מ, מלווה בגודש בשד ובאדמומיות סביבה. כאשר התינוק מתחיל לינוק, האזור כואב ואח"כ הכאבים פוחתים.לאחר שהשכבה כמעט נעלמה מאז, החלה לצמוח שוב לפני מס' ימים והכאבים חזרו. האם זו פטרייה? חסימה של צינורית חלב? למי עליי לפנות בעניין זה? תודה
שלום אורמאי, קשה לאבחן את הבעיה מהתיאור שלך, זה לא נישמע כמו פטרייה. מומלץ לפנות ליועצת הנקה. יעלה