ירידה בכמות החלב, תינוק בן 11 חודש
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בני בן 11 חודשים אוכל מוצקים ובמקביל יונק כ-4 פעמים ביום (כולל פעם 1 בלילה). בימים האחרונים אני מרגישה שיש לי פחות חלב, ושיש הבדל משמעותי בין 2 הצדדים. מה אפשר לעשות על מנת להגביר ייצור חלב?? לא רוצה להפסיק להניק... תודה רבה
בוקר טוב אלה ישנם מספר סיבות הגורמים לירידה ביצור חלב . 1. החזרה לעבודה הגורמת לנו למתחים . 2. הילד אוכל מוצקים , לכן החלב מיוצר על פי ביקוש .ככל שהתינוק ינק כך יצור החלב יגדל. 3.ההבדל בין שני השדיים , יתכן והוא יונק יותר מצד אחד ופחות מהצד השני. על מנת להגביר יצור חלב . 1. חשוב שתשמרי על רוגע , מנוחה ,ארוחת מסודרות ושתיה . 2. להניק משני הצדדים , הגוף יודע ליצר חלב בזמן שהתינוק יונק . ישנה הפרשה של פרולקטין (הורמון יצור החלב)הגורם ליצור חלב. בהצלחה