שאלה
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! יש לי שאלה. אני שלוש שנים אחרי סיום ההנקה. עדיין יוצאות לי הפרשות לבנות חלביות דו צדדיות. אחרי סדרת בדיקות הדמיה ורמת פרולקטין, המליצה כירורג שד על מעקב חצי שנתי. האם הגיוני שאחרי זמן כה רב עדיין יש ייצור חלב. ככל שאני לוחצת ובודקת, כך יש יותר הפרשות. יש לציין שמאז לידת הילד הבכור שלי, שהוא בן 13, ועד עכשיו תמיד היו לי הפרשות לבנות בין לידות (3 במספר). האם האם יש מצב שעדיין יש היווצרות חלב, האם יש דרך כלשהי להפסיק זאת והאם "העיסוק" בזה מגביר את היווצרות ההפרשות? בתודה מראש, זיוה
זיוה שלום ראשית , חשוב המעקב של רופא כרורג . אני מבינה שהבדיקות שביצעת תקינות לא ציינת אחרת . על מנת להפסק את היצור ממליצה לך להפסיק ללחוץ ולבדוק את כמות ההפרשה ויצור החלב . ככל שאת לוחצת על ההילה להוציא חלב . למעשה את מעודדת את יצור של החלב . ככל שתפחיתי את הגירוי כך יפחת היצור . בהצלחה