ייצור חלב
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי תינוקת בת חודשעעם שאני מניקה אותה מעט מאוד מאחר ואין לי כמעט חלב והיא מאוד מתעצבנת אם אני מנסה להניק אותה כשהיא רעבה. איך אפשר לעודד את ייצור החלב כי אני מאוד רוצה להניק יותר מפעם פעמיים ביום (שגם הם אם בקבוק מיד אחרי).
לקריאה נוספת והעמקה
יש לך משימה מולך והדרך הטובה ביותר להצליח בה היא להיפגש עם אשת מקצוע - מדריכה או יועצת הנקה בדחיפות האפשרית. הדרך היחידה להגדיל כמות חלב היא לשאוב בצורה מסודרת כל שלוש שעות (7 דקות מכל שד, ואז 5 מכל שד, ואז 2 דקות מכל שד). צריך לבדוק מדוע מלכתחילה ישנה ירידה בכמות החלב והדרך היחידה לעשות זאת היא להיפגש עם מדריכה. בהצלחה