החלב מתייבש ?!
דיון מתוך פורום הנקה - ייעוץ והנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי לפני כשלושה שבועות ילדתי, לידה ראשונה , ומאז ועד עכשיו כמות החלב הולכת ופוחתת. חשוב לציין שאני שואבת ולא מניקה ישירות כי הילדה חסרת סבלנות בהנקה . למרות מספר שאיבות ביום וניסינות לאכול מוצרי חלב שמגבירים ייצור חלב לא נראה כי כמות החלב גדלה ואפילו להיפך. אשמח לקבל את עזרתכן
מעיין שלום אנו יודעות היום ששאיבות בילעדיות גם כשהם לעיתים קרובות, לאורך זמן הם מפחיתות יצור חלב , כיוון שאין גירוי משמעותי להילה . לכן אנו ממליצות לגרות את ההילה ידנית ע"י סחיטות יצניות של החלב. שנה טובה