הזרקת חומצה היאלורונית

דיון מתוך פורום  בוטוקס ומילוי קמטים

17/01/2020 | 14:37 | מאת: שקעים מתחת לעניים

שלום! לפני כשבוע ביצעתי הזרקה של 2 מל' חומצה היאלורונית מתחת לעיניים. הרופא אמר שעלי לחזור לטיפול נוסף בעוד 2 מזרקים. אכן אני רואה שיפור אך התוצאה לא אופטימלית, אם זאת אני מעדיפה שלא לחזור לרופא זה כיוון שביצע את הטיפול במהירות, ללא בדיקה מוקדמת שלי וללא הסברים משביעי רצון. בנוסף, לא ראיתי בפועל את כמות החומר שהוזרק, וצערי רק לאחר ביצוע הפרוצדורה ביררתי מול רופאים אחרים וכולם המליצו לי על הזרקת מזרק אחד או שניים ולא יותר וכולם במחיר ממוצע זהה של כ-2000 שח , לעומת הרופא אצלו ביצעתי את הפרוצדורה שגבהה את המחיר הכי גבוה שנתקלתי בו בשוק. לשאלתי, עד כמה מומלץ להמשיך את הטיפול אצל רופא אחר שלא ביצע את ההזרקה הראשונית ויתכן וישתמש בחומצה מסוג אחר? האם זה יכול להשפיע על תוצאות הטיפול לרעה?

לקריאה נוספת והעמקה
17/01/2020 | 14:44 | מאת: המשך

שכחתי להוסיף, כיוון שהרופא המטפל לא הראה לי את המזרקים בהם השתמש ולפי התייעצות מול רופאים אחרים בהמשך שהמליצו לי להתחיל בהזרקה של 1מל' עד 2מל' ולפי טענתם כמות של 4 מזרקים היא מוגזמת , אני חוששת שהרופא שעשיתי אצלו את הטיפול לא נהג ביושר וייתכן ולא השתמש בכל כמות החומר או בפועל השתמש במזרקים המכילים פחות מ1 מל' כל אחד. מרגישה מרומה.. יש מה לעשות בנידון לפי נסיונך?

שלום רב, כמות של בין מזרק אחד לארבעה מזרקים לשקעי עיניים היא מקובלת ותלויה בסוג ודרגת מרזב הדמעות (השקע), סוג העור, אלסטיות, יכולת החלמה, סוג החומצה ההיאלורונית וצפיפותה וכו׳ היום הכי כדאי לפי מחקרים לשלב או להזריק חומר שנקרא iPRF שנלקח מהגוף שלך בבדיקת דם פשוטה ומוזרק אחכ לשקעי העיניים. לפי מה שתארת לא חווית טיפול שאת שלמה איתו ולא היה רפורט טוב בינך לבין המטפל. מותר להחליף ולהתחיל חוויה מתקנת עם רופא חדש. אשמח להיפגש ליעוץ במרפאה. בברכה, דר׳ ממלידר אבי 077-8181-087

מנהל פורום בוטוקס ומילוי קמטים