נגישות
נגישות

נפיחות מתחת לעיניים לאחר הזרקת רדיאס מדולל לאיזור מרכז הפנים

דיון מתוך פורום  בוטוקס ומילוי קמטים

05/02/2019 | 12:21 | מאת: עינב

לאחר הזרקת רדיאס מדולל לאיזור מרכז הפנים החלה לי נפיחות קלה מתחת לשתי העיניים. כמו בצקת קלה. ממה נובע? האם יעבור?

לקריאה נוספת והעמקה

אסור לדלל רדיאס ולהזריק ליד העיניים. זהו איזור שאנחנו לא רוצים בו עוד קולגן ודילול הרדיאס מוטל בספק כטכניקה נכונה במחקרים שונים. הנפיחות היא כנראה בצקת ונובעת מספיחת מים לאיזור. החומר המומלץ לפי הרשות האמריקאית לתרופות להזרקה ליד העיניים היא חומצה היאלורונית. הרשות מתירה וממליצה על הרדיאס להזרקה אך לא ליד העיניים ולא בשפתיים. ההתחכמות הישראלית של לדלל רדיאס לא מומלצת לפי הרשות האמריקאית. ולשאלתך השניה.. אולי יעבור ללא התערבות, אולי אפשר להקל על ההחלמה שלך ולקצר את ״התענוג״ . ממליץ להגיע למעקב אצל הרופא המטפל שבחרת ולהחליט על המשך טיפול עד לתוצאה רצויה. בכל מקרה, אשמח להיפגש ליעוץ אישי במרפאה. רפואה שלמה, דר׳ אבי ממלידר 077-81-81-087

מנהל פורום בוטוקס ומילוי קמטים