דריכה על קיפוד ים.

דיון מתוך פורום  רפואה היפרברית וצלילה (טיפול בתא לחץ)

09/06/2015 | 11:28 | מאת: לילך

שלום, לפני כשבועיים וחצי דרכתי על קיפוד ים באילת. הקוצים נמצאים בסמוך לאצבעות ממש על כריות כף הרגל - כ24 קוצים. במשך שבוע לא יכלתי לדרוך ואז כבר חשתי הטבה וכיום אני דורכת והכל. הלכתי לרופאת משפחה שהפנתה לאורטופד ואלו נתנו לי אנטיביוטיקה 500 מג ל5 ימים. סיימתי אותה ועדיין בבקרים אני לא מצליחה לדרוך בגלל שכואב ובמשך היום מדיי פעם יש לי מן כאב חד באותו איזור כשאני דורכת. מאז ההטבה הכאב נמצא באותו המצב אין שיפור ואין החמרה. מה עליי לעשות?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לך לילך, ברוב מקרי פגיעת קוצי קיפודי הים אין הרבה מה לעשות אלא לתת לזמן ולתהליכי הריפוי העצמי לעשות מלאכתם. יש למנוע אפשרות זיהום משני ולכן אסור לנסות להוציא את הקוצים המשוננים, התהליכים הטבעיים במשך הזמן ימוססו את הקוצים. במקרה שלך כנראה היה כבר זיהום משני ולכן טוב עשה הרופא שנתן לך קורס אנטיביוטיקה.

17/06/2016 | 17:07 | מאת: Gross guy

שלום לילך ודר מלמד.. דרכתי על קיפוד ים במקסיקו עם כל הרגל ויש לי 50 קוצים ברגל. נאמר לי שבמים חמים הם נמסים ושלושה ימים אני יחזור ללכת. אחרי שלושה ימים הלכתי לבית חולים שאמרו שחייבים להוציא את הקוצים כי הם ארוכיפ ועמוקים והרדימו לי את הרגל ונתנו לי אנטיביוטיקה. עבר שבועיים וחצי מאז יש הטבה מסויימת אך לא יכול ללכת לאורך זמן בלי דקירות ברגל. אשמח לדעת אחרי כמה זמן זה עבר לך לילך ואשמח לקבל את תגובתך דר. תודה

מנהל פורום רפואה היפרברית וצלילה (טיפול בתא לחץ)